המומלצים של השף - השף הלבן
71 מתכונים
בלינצ'ס במילוי גבינה ורוטב פירות יער

בלינצ'ס במילוי גבינה ורוטב פירות יער

קלאסיקה מנצחת בלינצ׳ס במילוי גבינה עם רוטב פירות מתקתק.
עוגיות אמסטרדם

עוגיות אמסטרדם

מתכון של דור משה לעוגיות החלומיות מאמסטרדם. שילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן - בצק שוקולד פאדג'י עם מלית שוקולד לבן משגעת! אחרי שכל העולם השתגע מהעוגיות האלו, ושאל את עצמו איך מכינים עוגיות אמסטרדם בבית, החלטנו לעזור לכם להנות מהתענוג השוקולדי בלי לנסוע את כל הדרך לאמסטרדם. המתכון לעוגיות אמסטרדם מתבסס על שני חלקים קלים להכנה: בצק שוקולדי נימוח ומלית שוקולד לבן שנשארת רכה וקרמית. זה הזמן שלכם לנסות בעצמכם!
פשטידת פטריות וצפתית

פשטידת פטריות וצפתית

פשטידת פטריות פשוטה ונהדרת שמכינים בקלי קלות עם פטריות שמפיניון וגבינה צפתית מגוררת. סלט ירוק קטן בצד – ויש לכם יופי של ארוחת ערב. מתכון לפשטידת פטריות וצפתית בה השילוב בין הגבינה לפטריות גורם לפשטידה האהובה להשתדרג בכמה רמות. איך מכינים פשטידת פטריות מתובלת ומעניינת? משקיעים בגבינת צפתית טעימה, ומטגנים את הבצל ביסודיות כדי שהטעם שלו ישתדרג ויוסיף לפטריות עוד עומק.
עוגת לוטוס עשירה

עוגת לוטוס עשירה

מתכון לעוגת לוטוס עשירה שתוכלו להכין בקלות ולקשט בפירורי עוגיות או עם שוקולד לבן. העוגה הולכת נפלא עם הקפה של הבוקר או כקינוח שגונב את ההצגה! מאז שממרח הלוטוס הומצא, כולם מחפשים עוד ועוד מתכונים שיבליטו את הטעם הקרמלי הנפלא שלו. הנה אחד מהמתכונים הקלים ביותר אך המתגמלים ביותר: מתכון לעוגת לוטוס קרמית מעולה שמכינים בדקות ספורות ואוכלים הישר מהתבנית. איך להכין עוגת לוטוס בשיא המהירות? המתכון כאן, קדימה למטבח!

עוגת גבינה אפויה

עוגת הגבינה האפויה היא עוגת הגבינה הראשונה שאתם צריכים לדעת להכין! מתכון קלאסי לעוגה אוורירית ונימוחה שתשמח את כולם. איך להכין עוגת גבינה אפויה מעולה? קבלו מתכון לעוגת גבינה אפויה קלה להכנה, שמובטח לכם שתצא רכה וטעימה במיוחד. אפשר לשדרג אותה עם ציפוי קרם אהוב או לקשט אותה בפירות העונה. זה הזמן להכין, להנות ולפנק את האורחים!
תפוח אדמה מוקרם ברוטב שמנת ופטריות

תפוח אדמה מוקרם ברוטב שמנת ופטריות

מתכון חלבי מושלם לאירוח - תפוח אדמה מוקרם ברוטב שמנת פטריות עם גבינה צהובה מגורדת. מתכון קל להכנה שהולך מצוין עם מנת סלט או פסטה! מחפשים מה להכין כתוספת לארוחת ערב משפחתית או לאירוח חגיגי? התשובה היא תמיד - תפוח אדמה מוקרם. מנה כל כך קלה להכנה ועם זאת כל כך טעימה, שמקבלת באהבה תוספות ותמיד מתחסלת עד הטיפה האחרונה. איך מכינים תפוחי אדמה מוקרמים ברוטב שמנת פטריות שכולם ישמחו לאכול? לפניכם מתכון מצוין וקל שכדאי לנסות.
פיצה לכל המשפחה

מתכון לפיצה לכל המשפחה

מתכון לפיצה קל ופשוט שתמיד מצליח, עם בצק לפיצה טעים במיוחד! כדאי לשדרג אותה עם התוספות שאתם אוהבים: בצל, פטריות, זיתים או אקסטרה גבינה. אין בעולם אהבה כמו אהבה לפיצה! המאפה הדקיק, הגבינתי והפריך הזה זכה בצדק לפופולריות עצומה בכל רחבי העולם, והוא מופיע בכל מקום: ממסעדות גורמה ועד לדוכני אוכל רחוב בפינת השכונה. מעוניינים לקחת את האהבה לפיצה לשלב הבא, וללמוד איך להכין פיצה? השף הלבן כאן לשירותכם, עם מתכון לפיצה נהדרת ובצק פיצה מושלם שקל וכיף להכין בבית בנוסף לכמה טיפים חשובים שילמדו אתכם איך מכינים פיצה מנצחת

שקשוקה

מתכון שקשוקה שכל אחד יכול להכין עם רוטב עגבניות עשיר בעגבניות טריות, פלפל ירוק חריף ופלפלים אדומים. תוכלו לשדרג אותה עם גבינות, ביצים ותוספות אחרות. איך להכין שקשוקה נפלאה? המאכל המסורתי שמככב באופן קבוע בכל בית ישראלי מחכה לכם במתכון לשקשקוקה קלאסית, פיקנטית, מלאת טעמים וקלה מאוד להכנה, שניתן להתאים בקלות לטעמכם ולשדרג עם תוספות חדשות.
קרפ צרפתי

קרפ צרפתי

מחפשים קינוח מתוק שלא ידרוש זמן הכנה רב? הגיע הזמן להכין קלאסיקה. מתכון לקרפ צרפתי טעים וקל להכנה שתוכלו למלא בשוקולד, מייפל, אגוזים וגלידה
פשטידת תירס משביעה

פשטידת תירס משביעה

מתכון קל לארוחת הצהריים: פשטידת תירס משביעה וטעימה עם קוטג' וגבינות לבחירתכם שדורשת פחות מעשר דקות של עבודה. מושלמת לאירוח לצד סלט טרי. איך מכינים פשטידת תירס בזריזות, רגע לפני שהאורחים מגיעים? מתחילים עם מתכון לפשטידת תירס זריזה ומלאת כל טוב. הטעם של הפשטידה הזו בולט לטובה בזכות שילוב של גבינה בתוך הבלילה וכמות קטנה של קמח שהופכת אותה לאוורירית ונימוחה במיוחד.

עוגיות שוקולד צ'יפס – מתכון מנצח לעוגיות הכי טעימות שאכלתם

העוגיות הקלאסיות שגם ילדים וגם מבוגרים הכי אוהבים, גרסה קלה להכנה, ריחנית ומושלמת. מומלץ להכין מהעוגיות סנדוויץ' גלידה לקבלת קוקילדה נהדרת! תמיד יש לנו מקום לעוגיות שוקולד צ'יפס! לפניכם מתכון עוגיות שוקולד צ'יפס פריכות ושוקולדיות במיוחד שכדאי מאוד להכין בקרוב. איך מכינים עוגיות שוקולד צ'יפס שייצאו גם פריכות וגם נימוחות ורכות מבפנים בו זמנית? מקפידים על שימוש בחמאה רכה ולא מוותרים על שלב הקצפת החמאה עד שהתערובת בהירה ותפוחה.
קיש יווני עם חמד

קיש יווני עם חמד

קיש יווני צבעוני במיוחד, עם גבינת חמד ועושר טעמים
בקלאווה מלוחה עם גבינת פיראוס

בקלאווה מלוחה עם גבינת פיראוס

בקלוואה לא כמו שציפיתם עם טוויסט גבינה מעניין ומיוחד
עוגת באסקית עם גבינת נפוליאון

עוגת באסקית עם גבינת נפוליאון

עוגת גבינה באסקית ורודה וחגיגית עם ניחוח חו"ל
מאפה פילו עם בולגרית ומשמשים

מאפה פילו עם בולגרית ומשמשים

מאפה חגיגי, מתאים במיוחד לחג השבועות, עם משמשים ותערובת גבינות עם טוויסט מלוח ומעניין
עוגת גבינה קרה עם קדאיף ומייפל

עוגת גבינה קרה עם קדאיף ומייפל

העוגה שכולם מחכים לה, קדאיף במייפל וקרם שמנת מפנק
פשטידה קלאסית באפס מאמץ

פשטידה קלאסית באפס מאמץ

פשטידה שמגישים למרכז השולחן עם ירקות צבעוניים וגבינות מפנקות בכמה דקות של עבודה
סירות בייגל מבצק קוטג'

סירות בייגל מבצק קוטג'

סירות בייגלה מבצק קוטג' תנובה שלא תפסיקו לפנטז עליהן