המומלצים של השף - השף הלבן
13 מתכונים
עוגיות אמסטרדם

עוגיות אמסטרדם

מתכון של דור משה לעוגיות החלומיות מאמסטרדם. שילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן - בצק שוקולד פאדג'י עם מלית שוקולד לבן משגעת! אחרי שכל העולם השתגע מהעוגיות האלו, ושאל את עצמו איך מכינים עוגיות אמסטרדם בבית, החלטנו לעזור לכם להנות מהתענוג השוקולדי בלי לנסוע את כל הדרך לאמסטרדם. המתכון לעוגיות אמסטרדם מתבסס על שני חלקים קלים להכנה: בצק שוקולדי נימוח ומלית שוקולד לבן שנשארת רכה וקרמית. זה הזמן שלכם לנסות בעצמכם!
עוגת לוטוס עשירה

עוגת לוטוס עשירה

מתכון לעוגת לוטוס עשירה שתוכלו להכין בקלות ולקשט בפירורי עוגיות או עם שוקולד לבן. העוגה הולכת נפלא עם הקפה של הבוקר או כקינוח שגונב את ההצגה! מאז שממרח הלוטוס הומצא, כולם מחפשים עוד ועוד מתכונים שיבליטו את הטעם הקרמלי הנפלא שלו. הנה אחד מהמתכונים הקלים ביותר אך המתגמלים ביותר: מתכון לעוגת לוטוס קרמית מעולה שמכינים בדקות ספורות ואוכלים הישר מהתבנית. איך להכין עוגת לוטוס בשיא המהירות? המתכון כאן, קדימה למטבח!

עוגת גבינה אפויה

עוגת הגבינה האפויה היא עוגת הגבינה הראשונה שאתם צריכים לדעת להכין! מתכון קלאסי לעוגה אוורירית ונימוחה שתשמח את כולם. איך להכין עוגת גבינה אפויה מעולה? קבלו מתכון לעוגת גבינה אפויה קלה להכנה, שמובטח לכם שתצא רכה וטעימה במיוחד. אפשר לשדרג אותה עם ציפוי קרם אהוב או לקשט אותה בפירות העונה. זה הזמן להכין, להנות ולפנק את האורחים!
קרפ צרפתי

קרפ צרפתי

מחפשים קינוח מתוק שלא ידרוש זמן הכנה רב? הגיע הזמן להכין קלאסיקה. מתכון לקרפ צרפתי טעים וקל להכנה שתוכלו למלא בשוקולד, מייפל, אגוזים וגלידה

עוגיות שוקולד צ'יפס – מתכון מנצח לעוגיות הכי טעימות שאכלתם

העוגיות הקלאסיות שגם ילדים וגם מבוגרים הכי אוהבים, גרסה קלה להכנה, ריחנית ומושלמת. מומלץ להכין מהעוגיות סנדוויץ' גלידה לקבלת קוקילדה נהדרת! תמיד יש לנו מקום לעוגיות שוקולד צ'יפס! לפניכם מתכון עוגיות שוקולד צ'יפס פריכות ושוקולדיות במיוחד שכדאי מאוד להכין בקרוב. איך מכינים עוגיות שוקולד צ'יפס שייצאו גם פריכות וגם נימוחות ורכות מבפנים בו זמנית? מקפידים על שימוש בחמאה רכה ולא מוותרים על שלב הקצפת החמאה עד שהתערובת בהירה ותפוחה.
לזניה חלבית כפרית

לזניה חלבית כפרית

לזניה חלבית יפה וקלה להכנה עם רוטב עגבניות ושלוש גבינות. מתאימה לארוחת צהריים חלבית, לארוחת ערב קלילה או לאירוח. איך להכין לזניה טעימה? מתכון ללזניה מצוינת מתחיל עם חומרים משובחים: הצטיידו בגבינות האהובות עליכם ובעגבניות מרוסקות תוצרת איטליה, והכינו את הגרסה הנהדרת הזו ללזניה קרמית שתשדרג את ארוחת הצהריים שלכם ותפתיע את כל בני המשפחה.
בראוניז

בראוניז טעימים וקלים להכנה

השף הלבן מזמין אתכם להתענג עם הפינוק השוקולדי המושלם – הבראוניז! המתכון שלנו מכיל רק 5 מרכיבים וילמד אתכם איך להכין בקלות ובמהירות בראוניז שכל אחד יכול להכין.
פנקייק

מתכון לפנקייק פשוט וקל להכנה

מתכון פנקייק ב-25 דקות הכנה! פנקייק לילדים שאפשר להכין לארוחת הערב או לארוחת הבוקר בקלות ובמהירות, מומלץ להגיש עם סירופ מייפל, פירות יער ואבקת סוכר. הוא נמצא בכל דף אינסטגרם, מככב בארוחות הסופ"ש של הילדים ואין ארוחת בוקר מפוארת בלעדיו - הפנקייק הוא בין המאכלים הכי פוטוגניים בעולם, והטעם שלו נפלא לא פחות מהמראה שלו. אז איך מכינים פנקייק אוורירי ורך, כזה שכיף לטבול בסירופ מייפל או שוקולד? אילו גיוונים אפשר להוסיף למתכון לפנקייק כדי להפוך אותו ליצירת אמנות? ואיך להכין פנקייקים משודרגים? קבלו את הטיפים של השף הלבן להכנת הפנקייק האולטימטיבי!

עוגת ביסקוויטים מצוינת ללא אפייה

קלאסיקה טעימה במיוחד: עוגת ביסקוויטים קלה להכנה ויפה, ללא אפייה כלל! מתאימה להכנה עם הילדים, לקינוח ארוחה קיצית קלילה ולהגשה בשבת בבוקר. מתכון לעוגת ביסקוויטים ללא אפייה ניתן לגוון עם הרבה תוספות וטעמים חדשים. איך להכין עוגת ביסקוויטים ללא אפייה בניחוח טרופי? הוסיפו אננס ומנגו חתוכים לשכבות הביסקוויטים ופזרו קוקוס מלמעלה. איך מכינים עוגת ביסקוויטים שוקולדית ללא אפייה? מחליפים את הפודינג בפודינג שוקולד ומפזרים תלתלי שוקולד מלמעלה. תהנו!
ספגטי בולונז

ספגטי בולונז קלאסי

מנה שכל ילד יאהב! פסטה איטלקית עם רוטב שעשוי מעגבניות, אורגנו ובשר. קלאסיקה נהדרת שתמיד מתאימה לאירוח ילדים או כארוחת צהריים משפחתית, קלה להכנה וטעימה.
לביבות תפוחי אדמה קלאסיות

לביבות תפוחי אדמה קלאסיות

הבלוגרית תמר געש עם מתכון מוצלח ללביבות תפוחי אדמה, לחנוכה ולא רק. כדי להצליח בהכנה ולקבל לביבות קריספיות וטעימות במיוחד סוחטים היטב את הנוזלים של הירקות
עוגת שוקולד עסיסית ומהירה להכנה

עוגת שוקולד עסיסית ומהירה להכנה

עוגת שוקולד מהירת הכנה וטעימה בטירוף! קלאסיקה שמתאימה לכל מצב: ימי הולדת של הילדים, פיקניקים, אירוח קיצי, קינוח לסעודות חגיגיות ועוד. חצי שעה והיא מוכנה
סופלה שוקולד ממכר

סופלה שוקולד ממכר

הקינוח השוקולדי המושלם! ככה תכינו בקלות סופלה שוקולדי חלומי ב-10 דקות בקערה אחת. רק לערבב את המצרכים, לשפוך לתבניות ולשלוח לתנור. מעולה עם גלידת וניל