מה אוכלים היום - השף הלבן

מה אוכלים היום

55 מתכונים

מתכון ללחמניות קוטג' וזיתים

מתכון מעולה ללחמניות קוטג' וזיתים שישדרגו את ארוחת הערב המשפחתית. לא תאמינו כמה רכות וטעימות הלחמניות האלו, שהמרכיב הסודי שלהן הוא הקוטג' האהוב
פיצה לכל המשפחה

מתכון לפיצה לכל המשפחה

מתכון לפיצה קל ופשוט שתמיד מצליח, עם בצק לפיצה טעים במיוחד! כדאי לשדרג אותה עם התוספות שאתם אוהבים: בצל, פטריות, זיתים או אקסטרה גבינה. אין בעולם אהבה כמו אהבה לפיצה! המאפה הדקיק, הגבינתי והפריך הזה זכה בצדק לפופולריות עצומה בכל רחבי העולם, והוא מופיע בכל מקום: ממסעדות גורמה ועד לדוכני אוכל רחוב בפינת השכונה. מעוניינים לקחת את האהבה לפיצה לשלב הבא, וללמוד איך להכין פיצה? השף הלבן כאן לשירותכם, עם מתכון לפיצה נהדרת ובצק פיצה מושלם שקל וכיף להכין בבית בנוסף לכמה טיפים חשובים שילמדו אתכם איך מכינים פיצה מנצחת
פשטידת גבינות מגולגלת / אפרת ליכטנשטט

פשטידת גבינות מגולגלת

פשטידת גבינות מגולגלת, הפשטידה הכי כיפית ושווה שאמא שלי מכינה לכל מסיבה. עם חמישה מרכיבים ושני תבלינים! עלי סיגר, גבינות צהובות קשות וגבינה לבנה שמחברת את הכל.
עוגת גבינה שוקולדית

עוגת גבינה שוקולדית

עוגת גבינה קרמית היא אהבת חיי, בתוספת שוקולד היא בכלל הופכת למלכת המטבח. אז בסמוך לחזרה ללימודים קבלו עוגת גבינה נהדרת לתת לילדים לקופסת האוכל וכמובן גם למבוגרים ליד הקפה.
לחמניות גבינה

לחמניות גבינה

לחמניות גבינה רכות ומדהימות שילדים אוהבים במיוחד, מושלמות לכריכים לבית הספר או לארוחות בוקר וערב. המתכון קל להכנה וכולל מצרכים בסיסיים שתמיד יש בבית. הבצק המפנק, הכולל גבינה לבנה או קוטג', מעניק ללחמניות טעם ייחודי ומרקם אוורירי. אפשר לעצב אותן בצורות שונות כמו קשרים, שמיניות או פשוט עיגולים, וליהנות מלחמניות טעימות, פריכות מבחוץ ורכות מבפנים. מושלם להכין מראש ולשמור לארוחות לאורך השבוע.
פסטה קוטג׳ מק אנד צ׳יז

פסטה קוטג׳ מק אנד צ׳יז

פסטה קוטג' מק אנד צ'יז הוא מתכון חלבי פשוט וקליל שמתאים לארוחת צהרים או ערב מהירה ומזינה. השילוב של קוטג' גבינה צהובה יוצר רוטב קרמי ועשיר בטעמים, שמקבל את הטעם המיוחד שלו עם תבלינים כמו פפריקה, אבקת שום וכורכום. תוך 15 דקות בלבד, תיהנו ממנה חמה ומנחמת שמתחברת עם ניחוחות מוכרים ומרקם מדהים.
בלינצ'ס קוטג'

בלינצ'ס קוטג'

3 מצרכים ויש לכם בלינצ'ס מופלאים שאפשר למלא בכל מילוי שאוהבים. ממילוי מלוח כמו גבינות, פירה, פטריות או ירקות ועד מילויי מתוקים כמו קצפת, גבינה מתוקה, שוקולד ועוד. בלינצ׳ס מלא בחלבון בזכות הקוטג' והביצים, משביע בזכות שיבולת השועל והכי קל להכנה. שימו לב שחשוב כאן מחבת נון סטיק.
רוגעלך גבינה וזיתים

רוגעלך גבינה וזיתים

מחפשים מתכון מהיר ומרשים לאירוח או סתם לנשנוש טעים? בורקס רוגעלך במילוי גבינה, זיתים ועירית הוא התשובה! המתכון הזה משלב את הפשטות של בצק עלים מוכן עם מילוי גבינה עשיר וטעים, שכולם אוהבים. הרוגלך הקטנים והאישיים האלה יתחסלו ברגע, והם גם נראים מעולה על השולחן.
בוריקיטס בצק גבינה לבנה

בוריקיטס בצק גבינה לבנה

איזה כייף לתקתק בצק לארוחת ערב, בכלום זמן. מערבבים קמח, חמאה רכה וגבינה לבנה ויש לכם בצק מדהים! ממלאים תערובת גבינות ותירס או מה כל מה שהילדים אוהבים וסגרתם פינה. בוריקיטס בצק גבינה לבנה כמו במאפייה רק בבית.
פיצה קוטג'

פיצה קוטג'

כזאת פיצה כנראה עוד לא הכנתם- בצק קוטג׳ מ3 מרכיבים בלבד שמערבבים בקערה אחת
בית לזית

בית לזית

הנשנוש המוכר והידוע והפעם בגרסת האקסטרה שומשום. בצק הגבינות מבוסס על קוטג' שמעניק לבצק מרקם חלומי.
בויוס תרד וגבינות

בויוס תרד וגבינות

יש יותר טוב ממאפה טורקי מסורתי עם בצק פריך וזהוב, הממולא בתערובת עשירה של תרד וגבינות? הבויוס שישתלב לכם נהדר בכל ארוחה ותמיד ישאיר טעם של עוד
לאפת קוטג׳ של תנובה

לאפת קוטג׳ של תנובה

לאפת קוטג' קלה מהירה וטעימה שלא תרצו להפסיק לאכול אבל גם להכין!
סירות בייגל מבצק קוטג'

סירות בייגל מבצק קוטג'

סירות בייגלה מבצק קוטג' תנובה שלא תפסיקו לפנטז עליהן
פסטה קוטג'

פסטה קוטג'

פסטת עגבניות וקוטג' מהירה בתנור, שכולם יחשבו שעבדתם עליה שעות
לזניית חצילים פלפלים וקוטג'

לזניית חצילים פלפלים וקוטג'

לזניית ירקות וקוטג' חמה, טעימה ועשירה לכל המשפחה
פסטה קוטג'

פסטה קוטג'

פסטה משגעת וקרמית עם רוטב שלא תאמינו מה הוא...
נאן שום וגבינה לבנה של תנובה

נאן שום וגבינה לבנה של תנובה

נאן שום מ-2 מצרכים – פשוט, קל ומקפיץ כל ארוחה!