ארכיון המומלצים של השף - עיקריות - השף הלבן

המומלצים של השף - עיקריות

10 מתכונים

שקשוקה

מתכון שקשוקה שכל אחד יכול להכין עם רוטב עגבניות עשיר בעגבניות טריות, פלפל ירוק חריף ופלפלים אדומים. תוכלו לשדרג אותה עם גבינות, ביצים ותוספות אחרות. איך להכין שקשוקה נפלאה? המאכל המסורתי שמככב באופן קבוע בכל בית ישראלי מחכה לכם במתכון לשקשקוקה קלאסית, פיקנטית, מלאת טעמים וקלה מאוד להכנה, שניתן להתאים בקלות לטעמכם ולשדרג עם תוספות חדשות.
ספגטי ברוטב שמנת ופטריות 

ספגטי ברוטב שמנת ופטריות 

מתכון לרוטב פסטה קלאסי ואהוב שאף פעם לא נמאס לאכול! פטריות, שמנת וספגטי - ויש לכם מנת פסטה עשירה בטעם, מושלמת לארוחת ערב משפחתית.
לביבות גבינה קלות

לביבות גבינה קלות ומתוקות

מתכון נהדר ללביבות גבינה שכולם יאהבו, בעלות מרקם דומה לפנקייק רך ומפנק. מעדן טעים לילדים שמכינים ממצרכים שזמינים בכל בית: גבינה לבנה, קמח, ביצים ווניל
לזניה חלבית כפרית

לזניה חלבית כפרית

לזניה חלבית יפה וקלה להכנה עם רוטב עגבניות ושלוש גבינות. מתאימה לארוחת צהריים חלבית, לארוחת ערב קלילה או לאירוח. איך להכין לזניה טעימה? מתכון ללזניה מצוינת מתחיל עם חומרים משובחים: הצטיידו בגבינות האהובות עליכם ובעגבניות מרוסקות תוצרת איטליה, והכינו את הגרסה הנהדרת הזו ללזניה קרמית שתשדרג את ארוחת הצהריים שלכם ותפתיע את כל בני המשפחה.
פסטה ברוטב רוזה

מתכון לפסטה ברוטב רוזה

מתכון לפסטה קלאסית ומעולה ברוטב רוזה שמורכב מרסק עגבניות, שמנת וגבינות. מתכון קל וטעים לארוחה רומנטית איטלקית או לשדרוג ארוחת ערב משפחתית!
רביולי גבינה ברוטב שמנת ופטריות 

רביולי גבינה ברוטב שמנת ופטריות 

מתכון למנת רביולי קלה להכנה, שמתאימה כמנה עיקרית או כתוספת לארוחה חלבית עשירה. אפשר לגוון את הרוטב ולהוסיף אליו קוביות בטטה אפויות או צרור תרד מאודה.
פסטה מוקרמת

פסטה מוקרמת

פסטה מוקרמת שכל אחד יכול להכין בכמה דקות של עבודה! מכינים את הרוטב בסיר עם שמנת וגבינה צהובה "העמק" ומכניסים לתנור לרבע שעה. ארוחה חלבית מרשימה וטעימה
איך מכינים רביולי בשמנת?

רביולי ברוטב שמנת ופטריות 

מתכון להכנת רוטב שמנת ופטריות שמשתדך נהדר לרביולי גבינה. מנה קלה ומהירה להכנה לארוחת צהרים חלבית, שמתאימה גם למי שאינו מומחה בבישול!
ספגטי בולונז

ספגטי בולונז קלאסי

מנה שכל ילד יאהב! פסטה איטלקית עם רוטב שעשוי מעגבניות, אורגנו ובשר. קלאסיקה נהדרת שתמיד מתאימה לאירוח ילדים או כארוחת צהריים משפחתית, קלה להכנה וטעימה.
לביבות תפוחי אדמה קלאסיות

לביבות תפוחי אדמה קלאסיות

הבלוגרית תמר געש עם מתכון מוצלח ללביבות תפוחי אדמה, לחנוכה ולא רק. כדי להצליח בהכנה ולקבל לביבות קריספיות וטעימות במיוחד סוחטים היטב את הנוזלים של הירקות